19 February 2014

TESTIMONI SET KESUBURAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Saya nak share sikit testimoni dari Pn. Nurul Fiza since hampir 2 bulan consume. Jom baca....

"Pada awalnya beli gla dan bcomp untuk nk hamil.sekaligus nk kurangkan rs sakit masa period dtg.selepas seminggu makan sy ke klinik untuk membuat pemeriksaan lain.tetapi doktor dapati sy mempunyai rahim yang terbailk. masa tu doktor kata org yang ade rahim terbalik ssh untuk hamil.tapi dengan izin allah kita xtahu.

so selepas sebulan en suami plak try mkn vitamin e,zink dan esp.org lelaki ssh skit nk mkn vitamin tp setelah dipujuk dan bgtau akan dpt kesan kesihatan yang mmg superb dia pun mkn.

Alhamdulillah selepas hampir sebulan stgh mkn gla.sy rs bdn sy xselesa tb2 sakit bontot igtkan sebab jatuh.tapi pagi tu selepas sy membuat test upt syukur ade tanda blurr positif.dan setiap hari sy buat upt test sbb kes teruja nk tgk line yg btol2 positif...

so inilah masa yang dinanti hamil setelah berusaha untuk hamil.Suami masih lagi mkn vitamin tu sbb kesan pada kulit dan tenaga yang sgt luar biasa.sy pula terus mkn set kehamilan..wow sgt2 best"



Syukur Alhamduillah..... usaha diiringi dengan doa... InsyaAllah Allah makbulkan...




Nak dapatkan Shaklee?? Hubungi :

AZIZAH
Pm / whatsapp : 0197665652
Add & pm Fb : Noorazizah Ishak

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda! 

Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk pada pakar perubatan terlebih dahulu.

Cod area: Bandaraya JB, Larkin, Pulai Indah, Kangkar Pulai, Pulai Perdana dan kawasan perumahan pulai yang berdekatan


No comments:

Post a Comment