28 April 2013

SHAKLEE.... Dunia Baruku...

SHAKLEE.... DUNIA BARU KU...

3/2/2012 - aku lahirkan baby Puteri Nuraliya 'Aisya dan masa tulah aku mula mencuba Shaklee... Mak dan ayah marah juga kenapa Shaklee... Nak suruh aku makan jamu juga... aku pun tak nak kecikkan hati diorang aku makan juga jamu tu... Guest what?? jamu tu sesuai and wat jadi panas... and baby aku pun kena jaundis... tak salahkan mereka sebab mereka nak yang terbaik untuk aku...

So, dipendekkan cerita...aku continue dengan SHAKLEE... aku amik set bersalin Shaklee... B-complex, vita-lea, Vita-c, zinc complex and  Alfalfa... ni semua ummi Jannatul Fadhilah yang promote... hari ke 5 baby kena admit sebab jaundis... cecah bacaan 15... aku pun kena stay kat sana dekat 2 hari juga...still consume dgn SHAKLEE... alhamdulillah jaundis turun...tapi malangnya jahitan bersalin aku terbuka...lepas beberapa hari aku kena pegi hospital balik untuk jahit semula... hanya Allah yang tau betapa sakitnya waktu tu...

aku confident ngan SHAKLEE...so  aku continue dengan set tersebut... n Alhamdulillah luka aku cepat sembuh...n badan rasa segar....

Start akhir tahun 2012, terbuka hati nak join SHAKLEE... n April 2013 baru aku rasa nak betul2 concentrate dengan SHAKLEE... 

aku memang suka SHAKLEE... so aku nak share sikit apa kelebihan SHAKLEE 4 next post... wait ya...

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk pada pakar perubatan terlebih dahulu...

Nak beli Shaklee dengan harga ahli? Boleh hubungi saya: 

ID Shaklee: 906948
Call / Whatsapp: 019-766 5652
Email: aleya_azie@yahoo.com
Add friend & pm FB : Noorazizah Ishak
Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia. Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda! 

No comments:

Post a Comment