20 August 2013

BESTNYA KULIT CANTIK DENGAN SHAKLEE!!!! BADAN PUN LANGSING!!!

Kulit cantik dan kesihatan yg baik ldengan belanja yg murah lagi jimat! Mesti semua orang suka :)

Jom baca testimoni Hanna Lee di group SHAKLEE GBS kami:


"Assalamualaikum dan selamat tengah hari semua. hari ni saya nak share sikit testimoni anak saya pas makan produk shaklee ni.. Alhamdulillah, lepas je consume ESP, GLA, Alfafa, B-Complex dgn Zinc ni lah hasil yg anak saya dapat. berat badan dia pun turun sebanyak 5kg..

happy sangat2 bila tengok anak sendiri sihat and makin cantik.. dulu, muka anak saya memang hancur, macam2 dah pencuci muka yang dia pakai semua tak serasi.sampai habis duit beli pencuci muka untuk kulit dia ni.. huhuhu, manalah tahankan.

syukur sangat2 saya di temukan dengan shaklee ni.. bila dah rasa ada perubahan, terus join jadi member."

Ni lah kulit muka anak Hanna. Tengok beza sebelum dan selepas. Memang banyak perubahannya...


credit to : ummi

Nak order??

Sms/Whatsapp: 019-7665652
Add friend & PM : Noorazizah Ishak
Page : Kasihku Untukmu

Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk pada pakar perubatan terlebih dahulu...

 Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda! 

COD AREA: Bandaraya JB, Larkin, Skudai, Taman Universiti, Jalan Pontian, Batu Pahat dan Pontian( bila saya balik kampung ye.. ;) )

No comments:

Post a Comment