3 April 2015

SYUKUR ALHAMDULILLAH!!!

Alhamdulillah.. akhirnya berjaya jugak ke stage ini.. banyak keistimewannya bila berada di tahap ni... Pepagi lagi posmen dah sampai hantar utusan Shaklee ni..mula-mula ingatkan apalah... besar sangat sampulnya... bila bukak je tadaaaaaaaa!!!! SAYA DAH JADI SUPERVISOR SHAKLEE!!! merasa jugak 4 angka dari Shaklee... Now Shaklee hantar formal letter appoitnment.. Nak kena ke Shaklee collect pin pulak...


Appointment Letter

Sijil Penganugerahan

Best ke bila dah jadi SUPERVISOR ni??

Mestilah best!!! Buang masa je sebelum ni buat main2... Best rupanya bila kat tahap ni... Betul cakap leader2 sebelum ni buat betul2... nanti rugi je masa lama sangat kat bawah... Now saya nak betul2 serius dalam biz ni...

Bulan Feb 2015 saya berjaya grab peluang ni... ALhamdulillah bonus dari sales saya + pulak dengan bonus yang Shaklee tawarkan RM200... Mencecah RM2k ++.. Bulan Mac pulak Alhamdulillah dapat maintain dapat lagi RM500 bonus yang Shaklee tawarkan,...

Bulan ni punya offer lagi hebat... Kali ni Shaklee sediakan Bonus Bonanza untuk siapa yang capai target yang Shaklee tawarkan... Bonus kali ni mencecah 100% kali bonus sales yang kita dapat... Memang termimpi-mimpi lah nak dapat bonus ni!!! Nak Jugak!! Nak Jugak!!! Saya boleh!!!

Dikala ekonomi merosot nilah memerlukan kita untuk tambah side income untuk menampung perbelanjaan harian yang semakin meningkat.. Ada yang nak tambah side income macam saya?? Saya pun sekarang makan gaji... tapi Side Income dari Shaklee lebih besar dari gaji bulanan saya... ha... sape nak bagi kan... 

Saya jugak dah boleh collect point untuk g Umrah!! Teringin nak g Umrah bila tengok kawan-kawan semua gi umrah... Kalau dapat g Umrah percuma dari Shaklee alangkah seronoknya... Ada jugak Shaklee tawarkan untuk melancong... Tahun ni yang dah berjaya collect point tu dapatlah ke Italy... Kalau saya pilih melancong, tahun depan dapatlah saya pergi US... InsyaAllah jika dipanjangkan umur...

Tapi nak pilih Umrah lah dulu... Kena target ni dari sekarang... Ada yang nak join keseronokkan berbiz Shaklee??? Pendaftaran hanya RM 69 seumur hidup... Boleh la calling2 saya untuk dapatkan lebih info ye....



==============================================================

MENCARI PENGEDAR SHAKLEE?? ATAU 
INGIN TAMBAH PENDAPATAN??

Hubungi....

AZIZAH
Pm / whatsapp : 0197665652
Add & pm Fb : Noorazizah Ishak
Like Page : Kasihku Untukmu

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

COD AREA : Bandaraya Johor Bahru, Larkin, Bandar Baru Uda, Tampoi, Skudai, Taman U, UTM Skudai, Perumahan Pulai


PENGHANTARAN : SELURUH MALAYSIA!!!





No comments:

Post a Comment