16 October 2014

CABAR KEMAMPUAN DIRI

Entri penutup di hari Khamis.... Mencabar diri menulis blog sehari 3 entries..... Apa faedahnya???

📌 Dapat memberi peluang Dan ruang untuk saya kembangkan pengetahuan saya lebih lagi...

📌 Saya akan lebih banyak membaca untuk mempelbagaikan tulisan saya...

📌 Mencabar kemampuan diri yang selalunya kalah dihujungnya...

📌 Lebih banyak gali ilmu terutama tentang Shaklee... Baru lah lebih confident...

📌 Menjadikan ia persaingan yang sihat dengan blogger lain!!!


Cabaran yang agak sukar untuk kekal namun saya kena keluar dari keselesaan diri untuk berubah Dari biasa kepada luar biasa...

Sampai bila masih nak ditakuk lama kan...lama sangat nnti basis pula... Hihihihi

CABAR DIRI!!
UBAH PERSEPSI!!!
SENTIASA POSITIF!!!!
PASTINYA SHAKLEE DI HATI!!!


Jom bershaklee!!!!Hubungi....

AZIZAH
Pm / whatsapp : 0197665652
Add & pm Fb : Noorazizah Ishak
Like Page : Kasihku Untukmu

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”


COD AREA : Bandaraya Johor Bahru, Larkin, Bandar Baru Uda, Tampoi, Skudai, Taman U, UTM Skudai, Perumahan Pulai 

No comments:

Post a Comment