5 October 2014

KASIH IBU

Finally my mom know that I'm pregnant... 😀😀😀😀

Mak tegur... "Mak tengok badan uda ni makin berisi lah... " Aku tersenyum sambil tepuk2 perut...hihihi...

Mak dapat agak rupanya... Sebab Mak tengok lain macam je aku ni...

Mak dah tau tapi cuma Mak tak tau sape...

Eh? Mak tau dari mana??? Mak cakap mak ada mimpi salah sorang anak mak mengandung...cuma mak tak tau sape...

Kuat betul instinct seorang Ibu tu kan... Sejak dari dulu memang aku tak leh nak sembunyikan apa2 dari mak sebab mak akan dapat baca Dan mak akan dapt petunjuk dulu...

Dulu masa nak bersalin anak pertama n kedua mak yang rasa sakit perut dulu sebelum aku bersalin... Kata mak perut mak sakit memulas2 macam nak buang air tapi tak nak... Tak lama lepas tu mak dapat berita aku dah bersalin...

Kuat betul kasih Ibu tu.... Terima kasih mak!!! Kasih mak tiada bandingnya..Semoga mak berjaya dalam bisness yang mak ceburi...Doakan uda berjaya dalam Shaklee...

I 💖 u... Mak...😢😢😢😢


No comments:

Post a Comment