17 October 2014

KEJUTAN YANG MEMANG 'SUPRISE'!!!

Finally... My MIL dah tau yang Zah pregnant... Hahahha...

Nak tau macamana pula MIL tau??? Hihihi my mom la yang terbocor kan surprise kami.... Lupa pula nak pesan... Hihihi... Diorang ni memang kamcing...Ada je yang nak di bualkan...

Apa perasaan MIL??

Mula-mula marah juga... Yela benda baik apa nak rahsia sangat kan... Sampai cakap tak nak amik tau apa-apa jadi lepas ni...

Ha cuak En hubby.... Mana tak nya... Bila insan yang bergelar 'Mak' cakap macam tu kan... Kata-kata mereka umpama DOA...

Tapi lepas explain Mak ok dah sebenarnya... En hubby yang nak surprise sangat.. Lastly kami yang surprise....hahaha rasakan....

Saya sayang kedua-dua  MAK saya... Merekalah penasihat terbaik saya....
Selalu sokong apa yang saya buat...
Jatuh bangun mereka sentiasa ada bersama...
Membantu ketika susah...

Merekalah SYURGA saya...

Uda @ Zah sayang Mak....


No comments:

Post a Comment