16 November 2014

OMEGA MELEGAKAN SELSEMA KETIKA HAMIL

Tengah berblog tracking menggali info pasal omega ni kat blog Ummi Hebat saya... terbaca pulak testimoni beliau sendiri yang terkena selsema yang teruk ketika hamil...

Memang sangat mencabar bila mana semasa hamil kesihatan kita merudum... Di sini saya nak kongsikan testimoni beliau sendiri yang mengalami masalah selsema yang teruk dan ia berkurangan dengan pengambilan Omega...


" Masa awal2 mengandung dulu saya kerap diserang hidung berair. Mungkin sebab saya dah tak ambil alfalfa sebagai anti-resdung (alfalfa bukan sekadar milk booster) ditambah pulak dgn antibodi ibu mengandung ni yg 'kureng' hehe... saya pernah terbaca kat dalam satu majalah, apa yg saya alami ni ialah salah satu sindrom semasa hamil (tak ingat sindrom apa). 
Masa usia kandungan masuk 6 bulan pulak, saya diserang selsema yg teruk. Oh....dah lama saya tak kena selsema mcm ni sejak mengamalkan vitamin2 Shaklee 2thn lepas... Saya kalau kena selsema memang teruk sampai merah2 muka, hidung... dengan hingus yg cair meleleh2 huhuhu... memang tak tahan.... saya ambil 2 biji vitamin C Shaklee & dipatahkan 2 agar penyerapan vitamin lebih cepat berlaku dlm badan saya tapi ia sekadar meredakan. Hingus saya masih meleleh2!

Bila dah tak tertahan, petang lepas En. Billy balik keje, saya mintak suami tercinta menghantar saya ke klinik dgn harapan dapat ubat selsema bagi meredakan selsema yg teruk ni. Doktor bagi ubat tapi saya dinasihatkan agar tahan & elakkan makan ubat (boleh makan tapi lebih baik jgn makan!) saya memang berat hati nak makan ubat klinik masa mengandung ni. Sedangkan vitamin2 pun saya hanya makan vitamin kehamilan Shaklee

Bayangkanlah kalau seseorg tu tak tertahan & perlukan sesuatu tapi tak dapat. Apa perasaannya?

Saya tiba2 teringat yg saya belum makan Omega Guard Shaklee! Saya tau kelebihan Omega Guard ni antaranya memulihkan selsema sebab ia memanaskan dada & bagus utk penghidap lelah. Sebab tu Aien tak pernah diserang selsema sejak saya bekalkan Omega Guard utk dia 2 kali seminggu. Nanti saya cerita pasal Aien pulak :)



Balik dari klinik terus saya telan 2 biji Omega & minum air suam banyak2. Alhamdulillah & macam magic dalam masa 15 minit selsema saya kering & tak meleleh2 lagi! Ya Allah, betul2 miracle!!!
 
Menyesal saya tak sedar dari awal. Kalau tak, takdelah saya menderita diserang selsema yg teruk ni! Eh...tak baik lah, setiap sakit tu Allah turunkan ada hikmah di sebaliknya! Hikmahnya saya dapat kongsikan dgn semua yg Omega Guard ni boleh menjadi penawar selsema jika kita sedang hamil tanpa perlu menelan ubat klinik yg kurang selamat utk bayi dlm kandungan. Bukan je untuk ibu2 yg sedang hamil tapi juga untuk semua. "

Omega 3 ini bersifat panas jadi apabila dimakan automatik memberi kesan panas dalam badan sebab tu Omega melegakan selsema dengan cepat.. Selain itu juga, Omega membantu mengurangkan masalah batuk berkahak yang biasanya menyerang kanak-kanak..

Sebab offer Omega bulan ni, so saya buat stok kat rumah untuk kesihatan anak-anak.. Sekarang ni pula cuaca tidak sesuai untuk kanak-kanak.. Nisya pula sedang diserang batuk dan selsema yang berlarutan lamanya... So promosi ni memanglah masa yang sesuai untuk 'grab' Omega...



====================================================================

PROMOSI NOVEMBER : 

OMEGA GUARD SHAKLEE

BELI 6 PERCUMA 1
BELI 2 DISKAUN 5%

Hubungi Zah untuk miliki omega pada harga jimat...

Hubungi....

AZIZAH
Pm / whatsapp : 0197665652
Add & pm Fb : Noorazizah Ishak
Like Page : Kasihku Untukmu

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

COD AREA : Bandaraya Johor Bahru, Larkin, Bandar Baru Uda, Tampoi, Skudai, Taman U, UTM Skudai, Perumahan Pulai

PENGHANTARAN : SELURUH MALAYSIA!!!


“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

No comments:

Post a Comment