17 June 2013

PENGEDAR SAH SHAKLEE DI JOHOR BAHRU

Ahlan Wa Sahlan...

Untuk pengetahuan semua, saya adalah pengedar sah Shaklee di Johor Bahru.. Pada sesiapa yang ingin mendapatkan vitamin Shaklee boleh contact saya.. InsyaAllah, saya akan buat COD tak lama lagi..

So, pada sesiapa yang ingin kan Shaklee dihantar terus ke rumah anda.. Tunggu saya announce nanti k... InsyaAllah, saya akan buat COD di area BANDAR JB, LARKIN, KAWASAN TAMAN PULAI (cnth : Pulai Indah, Kangar Pulai, Sri Pulai dan yang sewaktu dengannya), BATU PAHAT (kampung suami) dan BENUT (kampung saya ler..)

Jom ber "Shaklee"...

Sihat dan Cergas dengan SHAKLEE!!!


 Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk pada pakar perubatan terlebih dahulu...

 Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda! 

No comments:

Post a Comment