4 June 2013

Vitalea - Multivitamin Terbaik dari Shaklee


Masih mencari multivitamin untuk seisi keluarga???
Banyak multivitamin yang dijual di pasaran. Tapi masih tak tau nak beli yang mana??
Pilihlah multivitamin dari Shaklee. ..
TERBAIK!!!
Vitalea Shaklee Multivitamin Terbaik

Merupakan multivitamin terbaik yang terkemuka dan lebih komprehensif kerana mengandungi 23 vitamin dan mineral kritikal dalan jumlah yang seimbang untuk memantapkan kesejahteraan kesihatan kolon, hati, mata dan sistem imun dalam jangka masa panjang.

 2 kali lebih antioksidan untuk mencegah 
kerosakan fungsi imun berpunca daripada 
radikal bebas

 2 kali lebih kalsium untuk pembinaan 
tulang

 2 kali lebih magnesium untuk mengekalkan 
rentak jantung, otot, dan fungsi saraf

 2 kali lebih Beta karotenauntuk membentuk 
vitamin A yang lebih biopotent

 3 kali lebih selenium untuk melindungi 
paru-paru, kolon dan prostat

 3 kali lebih vitamin K untuk menyokong 
proses pembinaan tulang

 6 kali lebih boron untuk menyokong 
kesihatan tulang

 10 kali lebih Biotin yang menyokong 
proses pengeluaran tenaga


Kebaikan Multivitamin Vita-Lea Shaklee

Multivitamin terbaik Vita-Lea Shaklee juga menggunakan Sistem Penyerapan Bioaktif berpaten eksklusif untuk Shaklee untuk meningkatkan penyerapan asid folik iaitu nutrien penting untuk kesihatan keseluruhan sel.

Vita-Lea Shaklee menjalani 349 ujian kualiti yang paling ketat untuk menjamin keaslian dan keberkesanan produk.

Siapa yang perlu makan Shaklee Vita-Lea nie?

- Secara umumnya, untuk semua orang dewasa yang pentingkan kesihatan optimum. Lebih-lebih lagi kepada penggemar makanan segera, suka makan di luar, dan yang makan ikut selera – bukan ikut gizi seimbang.

- Mengandungi Beta Carotene yang membantu mengekalkan pertumbuhan badan, mengawalmasalah penglihatan & membantu pembentukan tisu badan.

- Diformulasi dengan Iron yang penting untuk pembentukan sel darah merah di dalam badan.

- Ibu mengandung yang selalu kena anemia. Tak perlu susah payah makan kerang atau organ dalaman lain. Zat besi perlu untuk pembentukan sel darah merah buat janin/ bayi di dalam kandungan.

- Ibu menyusu, terutama yang bayinya dah berumur 6 bulan ke atas. Kajian mendapati kandungan zat besi di dalam susu ibu akan berkurangan selepas 6 bulan. Sebab itu ibu-ibu digalakkan memberi ikan bilis dalam makanan pejal pertama si manja. Dengan pengambilan Vita-Lea, Insya Allah kandungan zat besi di dalam susu ibu dapat di kekalkan pada paras yang selamat. Sebab itu kami cadangkan Vita-Lea di dalam Set Penyusuan Shaklee kami.

- Cegah penyakit tiroid atau beguk. Penyakit beguk nie di sebabkan oleh kekurangan iodin dalam badan pesakit. Sebiji vita-lea mengandungi 75 mcg Iodine (as potassium iodide and sea kelp). Jika anda sedang menghidapi, atau diserang beguk, ambil 2 biji Vita-Lea sehari, untuk memperolehi sumber 150 mcg Iodine, ya. InsyaAllah.

- Vita-lea banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid @ beguk ( penyakit tiroid ini terjadi kebiasaanya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam vitalea. selain itu juga, ia adalah antara supplement terpenting untuk diet atau slim yang mana kalau kita kurang makan namun pengambilan vitalea ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit sentiasa tegang.

- Ibu-ibu yang mengandung dan menyusukan anak, sangat digalakkan mengamalkan pemgambilan vitalea kerana kepentingan zat dan vitamin serta keperluan zat besi oleh si bu dan ianya juga penting untuk tumbesaran anak.

Mengapa ada sesetengah ibu yang mengandung mahupun yang menyusukan anak mudah rasa pitam atau pening kepala? Hakikatnya ibu-ibu kekurangan zat besi @ iron dalam pengambilan diet harian mereka.

Iron/zat besi banyak terdapt dalam makanan laut seperti kerang, tiram namun terdapat banyak sebab mengapa ibu mengandung tidak boleh terlalu banyak makan makanan laut..kerana :-

* ada sesetengah ibu alah dengan makanan laut
* perairan / laut yang telah tercemar
* tidak bersih ketika mencuci atau membersihkannya
* selain itu, ianya bukan mudah untuk didapati dan harga yang tidak menentu.


Cc ummierna.blogspot.com



* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk pada pakar perubatan terlebih dahulu...


Nak beli Shaklee dengan harga ahli? Boleh hubungi saya: 

ID Shaklee: 906948
Call / Whatsapp: 019-766 5652
Email: aleya_azie@yahoo.com
Add friend & pm FB : Noorazizah Ishak 

 Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda! 

No comments:

Post a Comment