7 April 2014

KENALI OSTEMATRIX SHAKLEE


Assalamualaikum semua....

Nak sharing sikit pasal Ostematrix Shaklee... Ni antara vitamin kesukaan Zah.. yelah bila kita kerap sakit-sakit badan ni kena lah ambil supplemen untuk atasi masalah tu kan... Sekarang dah tak suka telan panadol muscle... bila dah tau effect nya jadi takut lak... tu yang beralih ke natural produk...  Jom kenali lebih mendalam tetang Ostematrix Shaklee...



Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia. Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas. Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh.

Lebih daripada Sekadar Kalsium


OsteMatrix membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

SIAPA YANG PERLUKAN OSTEMATRIX?

  • Individu yang mengalami sakit pinggang, sakit lutut dan sendi.
  • Individu yang sering mengalami kebas kaki / tangan terutamanya pada waktu malam.
  • Ibu-ibu mengandung, terutamanya yang sering mengalami kebas kaki.
  • Ibu-ibu menyusu yang sememangnya memerlukan jumlah kalsium yang tinggi.
  • Individu yang sering keletihan dan kerap outstation, dimana kalsium membantu mengurangkan keletihan.

APAKAH MANFAAT OSTEMATRIX?

  • Menguatkan tulang, kuku, gigi dan sistem saraf.
  • Ia juga boleh membantu merawat tulang retak, kuku rapuh, eczema, kekejangan dan gusi berdarah.
  • Membantu mengatasi kekejangan dan kebas-kebas. Pengambilan OsteMatrix sebelum tidur dapat membantu mengurangkan kebas-kebas, kejang, sakit sendi dan juga artristis.
  • Mengurangkan stress, di mana OsteMatrix membantu mengimbangi tekanan darah, menenangkan saraf, menggalakkan tidur lena dan membantu mood swing serta sakit kepala.
  • Mengurangkan masalah haid. Kajian menunjukkan dengan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak, ia akan meringankan sakit semasa waktu haid dan membantu pembuangan air kecil.
  • Membantu mengurangkan hiperaktiviti perut dan masalah gastrik.
  • Membantu atlet sukan, membekalkan kalsium dan mineral penting dalam tubuh. Justeru, pergerakan dan aktiviti lasak dapat dilakukan dengan selesa dan mudah.

APAKAH KANDUNGAN OSTEMATRIX?
  • 1,000 mg (100% DV) unsur kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semula jadi
  • 400 mg (100% DV) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya
  • 400 IU (100% DV) vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium

Ostematrix ni merupakan tablet bersalut yang diformulasikan supaya mudah ditelan. Untuk kesan terbaik, anda disarankan untuk ambil 4 biji sehari beserta makanan. 


Sempena Promosi Ostematrix bulan ni (Beli 6 Percuma 1) boleh lah borong untuk jadikan stok atau hadiahkan kepada ibu-ibu kita... isteri yang hamil n menyusu tu... Tiada yang lebih indah selain melihat mereka sihat seperti selalu...

Sebotol Ostematrix : RM 61 
 Beli 6 Jimat RM 61

Nak lebih JIMAT??? Boleh beli pada harga ahli... caranya?? mendaftarlah menjadi ahli Shaklee.. banyak manfaat selain dapat beli pada harga ahli tau!!!



Nak dapatkan Shaklee?? Hubungi :

AZIZAH
Pm / whatsapp : 0197665652
Add & pm Fb : Noorazizah Ishak

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda! 

Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk pada pakar perubatan terlebih dahulu.

Cod area: Bandaraya JB, Larkin, Pulai Indah, Kangkar Pulai, Pulai Perdana dan kawasan perumahan pulai yang berdekatan

No comments:

Post a Comment