23 March 2014

ANTARA UBAT DAN SUPPLEMEN??? YANG MANA PILIHAN ANDA??

Assalamualaikum Semua...

Ubat dan Supplemen antara dua perkara yang sangat berbeza dari segi fungsi, kesan, dan hasilnya jika pengambilannya untuk tempoh yang panjang... Ubat seringkali diambil untuk pastikan penyakit yang kita hadapi cepat sembuh... Tapi apa pula tujuan supplemen?? Supplemen di ambil untuk memastikan tubuh badan kita kekal sihat... Dalam erti kata yang lain.. Ubat untuk orang sakit... Supplemen untukorang sihat... Betulkan??

Untuk mereka yang memilih untuk kekal sihat.. mereka akan memilih supplemen untuk pastikan tubuh mereka kekal sihat.. Tapi bagi mereka yang sakit, akan memilih ubat untuk pastikan mereka cepat sembuh apabila mengambil ubat tersebut...

Namun apakah kesan yang mungkin dihadapi sengan pengambilan ubat atau supplemen untuk tempoh yang panjang??

JOM KITA SAMA-SAMA LIHAT DAN BACA INFO DI BAWAH NI...



DAH BACA?? FIKIR SEJENAK... YANG MANA ANDA AKAN PILIH.. ADAKAH UBAT?? YANG FUNGSINYA UNTUK MENGUBATI @ SUPPLEMEN YANG FUNGSINYA LEBIH KEPADA MELINDUNGI??

PILIHAN SEMUANYA DITANGAN ANDA...


Nak dapatkan Shaklee?? Hubungi :

AZIZAH
Pm / whatsapp : 0197665652
Add & pm Fb : Noorazizah Ishak

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda! 

Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk pada pakar perubatan terlebih dahulu.

Cod area: Bandaraya JB, Larkin, Pulai Indah, Kangkar Pulai, Pulai Perdana dan kawasan perumahan pulai yang berdekatan

No comments:

Post a Comment