16 March 2014

PENGEDAR SAH SHAKLEE JOHOR BAHRU DAN SELURUH MALAYSIA

Assalamualaikum semua..


Masih mencari pengedar Shaklee yang sah??? Nak dapatkan Shaklee di sekitar Johor Bahru?? Jom dapatkan Produk Shaklee yang Terhangat di pasaran dengan Zah.. Lama dah Zah dengan Shaklee... Bermula dengan berpantang anak kedua dulu... lepas tu sambung pulak set kurus... Apa yang Zah pasti kesan dari pengambilan Shaklee sangat memuaskan..


Kenapa dan mengapa Zah pilih SHAKLEE?


1- Halal

Ini adalah sangat penting untuk kita yang beragama islam. Isu halal atau haram sesuatu produk memang perlu dititik beratkan. Jika anda ragu-ragu, boleh semak di http://www.halal.gov.my/v3/




2- Antara Syarikat Vitamin yang Lama di Pasaran.


Penghasilan produk SHAKLEE adalah dengan menggunakan produk semulajadi yang sememangnya selamat untuk pengguna. Zah sendiri telah dapat kesan yang baik hasil daripada pengambilan vitamin secara teratur.


3- Harga Produk yang Berpatutan Setanding dengan Kualiti.

Bagi anda yang sangat mementingkan kualiti, ini adalah produk terbaik untuk anda. Pada asalnya kita akan rasa produk ini mahal. Tapi, jika kita dah makan vitamin SHAKLEE dan dapat kesan yang memang terbaik, kita akan rasa harga vitamin ini sangat murah jika nak di bandingkan dengan kualiti serta kesan baik yang kita perolehi.


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area Bandaraya JB, Pulai, Skudai boleh hubungi  untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini dengan cara pembelian secara online. Zah akan pos ke alamat anda =) Mudahkan... Tak perlu susah2.. semuanya hanya dihujung jari... :)




Nak dapatkan Shaklee?? Hubungi :

AZIZAH
Pm / whatsapp : 0197665652
Add & pm Fb : Noorazizah Ishak

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda! 

Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk pada pakar perubatan terlebih dahulu.

Cod area: Bandaraya JB, Larkin, Pulai Indah, Kangkar Pulai, Pulai Perdana dan kawasan perumahan pulai yang berdekatan

No comments:

Post a Comment